باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

برگزاری کوهپیمائی عمومی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

برگزاری کوهپیمائی عمومی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربدینوسیله به اطلاع هیئت های تابعه ، باشگاهها و گروههای کوهنوردی می‌رساند؛ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ، جمعه مورخ 93/03/02 کوهپیمائی عمومی استانی به میزبانی و سرپرستی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کرج برگزار می گردد . لذا خواهشمند است نمایندگان محترم در جلسه هماهنگی که به همین منظور مورخ 93/02/29 راس ساعت 17 در دفتر هیئت استان تشکیل می گردد حضور بهم رسانند .
(برگرفته از سایت هیئت کوهنوردی استان البرز)

اطلاعیه استفاده از پیست دو و میدانی ورزشگاه انقلاب


اطلاعیه استفاده از پیست دو و میدانی ورزشگاه انقلاب

به اطلاع هیئت ها، باشگـاه ها و گـروه های کوهنـوردی و صعـودهای ورزشی استـان البرز می رساند ؛ پیرو هماهنگی های صورت گرفته، پیست دو و میدانی ورزشگاه انقلاب کرج به منظور تمرینات ورزشی بانوان و آقایان کوهنورد به شرح زیر قابل استفاده می باشد.اعضای تشکل های کوهنوردی استان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم طبق برنامه زیر با مراجعه به دفتر هیئت کوهنوردی استان ، واقع در باغستان ، ورزشگاه انقلاب ، پس از دریافت کارت عضویت از تسهیلات بوجود آمده با هزینه مناسب استفاده نمایند.

مدارک ثبت نام:

1-- معرفی نامه از هیئت شهرستان، باشگاه یا گروه کوهنوردی و صعودهای ورزشی دارای مجوز فعالیت

2- یک قطعه عکس پرسنلی پشت نویسی شده

3-اصل و کپی کارت بیمه ورزشی سال93

4-اصل و کپی کارت ملی

5-واریز فیش بانکی به مبلغ 15.000 تومان برای 3 ماه ویژه اعضای تشکل ها و مبلغ 30.000 تومان برای 3 ماه جهت استفاده کوهنوردان آزاد به حساب 167451459 بانک ملت- به نام هیئت کوهنوردی استان البرز

بانوان:

تماس با شماره های09122680682 (محسن مختاریان) و یا 09124837029 (مشیر هاشمی) و یا ارسال ایمیل به آدرس  moh.mokhtarian@gmail.com    بدیهی است پس از ثبت نام اولیه ، برآورد تعداد نفرات و هماهنگی نهایی با هیأت دو و میدانی استان توسط هیئت کوهنوردی، می توانند به زودی از پیست دو و میدانی استفاده نمایند.

آقایان:

ثبت نام روزهای فرد از ساعت 19 تا 19:30

استفاده از پیست روزهای فرد از ساعت 19:30 تا 20:30

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و پیشگیری از بروز مشکلات بعدی، از مراجعه به پیست قبل از ارائه مدارک و دریافت "کارت استفاده از پیست" خودداری نمایید.

آیین نامه استفاده از پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی انقلاب

با توجه به همکاری مسئولین محترم اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی انقلاب در استفاده از پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی، رعایت نکات زیر ما را در ارائه خدمات به شما ورزشکار گرامی یاری خواهد داد:

1- پیش از اقدام به ثبت نام مدارک مورد نیاز را آماده نمایید.

2- قبل از اتمام دوره تمرینی سه ماهه خود نسبت به تمدید کارت عضویت برای دوره سه ماهه بعدی اقدام نمایید.

3- پیش از ورود به محوطه ورودی پیست ضمن ارائه کارت عضویت، با نگهبان و مسئول مربوطه هماهنگی نمایید؛

4- پیش از ورود به محوطه پیست، از اتمام زمان تمرین ورزشکاران نوبت قبل و تخلیه کامل پیست اطمینان حاصل نمایید.

5- در هنگام دویدن، تا حد امکان از خط های دو، سه و ... پیست استفاده نمایید و خط یک را برای دوندگان دیگر خالی نگاه دارید.

6-از تمیز بودن کف کفش ورزشی خود اطمینان حاصل نمایید و تا حد امکان از کفش مخصوص دویدن(به جز کفش مورد استفاده در شهر) استفاده نمایید.

(برگرفته از سایت هیئت کوهنوردی استان البرز)

صعود فصلی هیمالیانوردان استان تهران (یادبود هیمالیانورد فقید جعفر ناصری)


 هیئت کوهنوردی استان تهران در نظر دارد به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اولین صعود فصلی هیمالیانوردان استان تهران (یادبود زنده یاد جعفر ناصری) را در روز جمعه دوم خرداد ماه سال جاری درمنطقه ی لواسان روستای افجه برگزار نماید  .لذا ازعموم هیمالیانوردان جهت شرکت دراین برنامه دعوت به عمل می آید.

زمان : جمعه دوم خردادماه ساعت 6:45
مکان : روستای افجه
همرا داشتن بیمه ورزشی و تجهیزات مناسب صعود ضروری است.
همچنین مراسم یادبودی نیز با حضور همنوردان و کوه نوردان در روز شنبه 27 اردیبهشت در شهر قدس برگزار می گردد. ،
مکان :میدان قدس، ابتدای خیابان امامزاده، فرمانداری شهر قدس ، سالن اجتماعات
زمان : شنبه 93/2/27ساعت 16 الی 18
ضمنا با حضور دوستان کوهنورد در کنار سردیس زنده یاد ناصری،یاد و خاطره وی را گرامی می داریم.

گزارش برنامه صعود به قله ملین دو هاله 93.2.26

طبق برنامه پیش بینی شده در جدول سه ماهه اول سال 93 قصد صعود به قله میلین دوهاله واقع در شرق روستای مهران طالقان با ارتفاع 3100 متر را داشتیم. با حضور32 نفر از کوهنوردان درتاریخ 93.02.26 ساعت 5:45 از روبروی اداره پست هشتگرد و ساعت 6 از نظراباد به سمت روستای مهران به راه افتادیم. ساعت 8 وارد روستاشده و پس ازپر کردن اب از روستای مهران به طرف قله به راه افتادیم. ساعت 9:15تا 9:45 برای صرف صبحانه در مکانی مسطح و زیبا توقف نمودیم. پس از کمی طی مسیر در قسمت جنوبی یال با راهنمایی اقای رضاخانی در بخشهایی از مسیر با سنگ های کوچک و بزرگ درگیر شدیم و تمرین کوچکی هم داشتیم .


درمسیر بعضی ازدوستان با کندن قارچ و چیدن سبزی لذت صعود خود را دو چندان نمودند و نهایتا ساعت 11:20همگی افراد با صعودی آهسته و پیوسته در هوایی دلپذیر به قله رسیدیم .پس ازگرفتن چند عکس یادگاری و کمی خوش و بش ساعت 11:50بطرف پایین سرازیر شدیم.در انتهای برنامه همه افراد در مکانی مسطح گرد هم آمدیم و آقای رضاخانی با صحبتهایی در مورد لزوم شرکت در کارهای تشکیلاتی و شرکت در برنامه های عمومی و همچنین تاکید بر شرکت افراد در جلسه هماهنگی گروه در روزهای چهارشنبه، برنامه را به انتها رساندند و ساعت 14:45سوارمینی بوس شده وساعت 16:30به منزل رسیدیم.

افراد شرکت کننده در برنامه : اقای یونس رضاخانی(مسئول فنی)-شریف اله سیفی(سرقدم)-ارسطو اقااحمدی( سرپرست وعکاس)-بابک مویدی(عقب دار)- نوروزی- مهدی مخابری- نادر یوسفی همراه 3 نفر- عسگری همراه با خانواده-تیمور کبودوند-عبدی- طهماسبی- اسدی- عاشوری- امینی- عزیز موسوی-مسلم جمشیدی-آریانژاد همراه 3 نفر-وحیده وادی خیر- لیلارجبی- الناز زیرک- سودابه و مژگان خلیفی- مرجان حیدرزاده- الهی- پالیزدار- مهدی فلاح -

 

گزارش برنامه گل گشت به چشمه دوروان 93/2/19

ازانجایی که برنامه پیش بینی شده اموزش بازاموزی کلاس برف در نظرگرفته شده بود بدلیل گرمی هوا و شل بودن برف تصمیم گرفته شد بجای ان برنامه چشمه دوروان در روستای حسنجون طالقان اجراء بشود.

ساعت 5:15 دقیقه از نظراباد و از هشتگردساعت 5:50 باتاخیر 20 دقیقه ای با مینی بوس از قبل هماهنگ شده حرکت نموده و پس از بدوش انداختن کوله هاساعت 7:40 به اتفاق 11نفر از همنوردان مهمان به سرپرستی اقای ایرج ناظریان و همچنین دوستان همنورد خانه کوهنوردان نظراباد با سرپرستی اقای علیرضا یوسفیان به سمت چشمه دوروان براه افتادیم .درمسیرکنار رودخانه بسیار زیبا و بعد از گذر از لابلای درختان و دیدن مناظردل انگیز بهاری سرانجام ساعت 9:30به چشمه دوروان رسیدیم.   ادامه مطلب ...

«عظیم‌قیچی‌ساز» شیشاپانگما را هم صعود کرد/تنها یک قله تا باشگاه هشت‌هزار‌ی‌ها

طبق اعلام پایگاه خبری فدراسیون ، «عظیم‌قیچی‌ساز»، این کوه‌نورد توانمند کشورمان موفق شد پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ ظهر به وقت محلی (۱۲:۱۵به وقت ایران) ؛ قله‌ی ۸۰۱۳ متری «شیشاپانگما» در «تبت» را صعود کند.

این کوه‌نورد تبریزی با این موفقیت شمار قله‌های ۸ هزارمتری صعود شده‌اش را  به عدد ۱۳ رساند و تنها با صعود به قله‌ی «لوتسه» می‌تواند به عنوان اولین ایرانی نام خود را در باشگاه ۸‌هزاری‌های جهان که تنها ۳۱ نفر عضو دارد، ثبت نماید.

وی این صعود را به همه هم‌وطنان تبریک گفت و اعلام کرد؛ در حال حاضر در کمپ ۳ به سر می‌برد و به زودی به ارتفاعات پائین تر بازخواهد گشت.

لازم می‌دانیم این موفقیت ارزشمند را به وی، خانواده‌ی محترمش و جامعه‌ی کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشور صمیمانه تبریک عرض نمائیم.