باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

برنامه 3 ماهه بهار92 باشگاه کوهنوردی پیام اعلام شد

برنامه پیش بینی شده 3 ماهه بهار 1392 باشگاه کوهنوردی پیام

تاریخ

عنوان برنامه

مدت

سرپرست

منطقه

92/23/1

شاه نشین

یک روزه

خانم شعبانی

سیراب(هیو)

92/1/30

کارگاه آموزشی برف

یک روزه

آقای رضا جلیوری

ورکش طالقان

92/2/6

خراسان کوه

یک روزه

آقای نادر یوسفی

فشند

92/2/13

جارو

یک روزه

آقای رحیمی

اشتهارد

92/2/20

گردنه ابراهیم آباد به قله آسمان کوه

یک روزه

آقای رضا جلیوری


سمق آباد


92/2/27

شاه کرم

یک روزه

فرشاد رضاخانی

ولیان


92/3/2.3

شاهو

مشترک با کوهنوردان سنندج

دوروزه

خانم باقری

کرمانشاه

92/3/10

کله سنگ (دوبرار)

مشترک با  خانه کوهنوردان تهران

یک روزه

خانم زارع

طالقان-دنبلید


92/3/15.16.17

سپیدقطور

(مادیان کوه)

مشترک با کوهنوردان همدان

سه روزه

آقای فرشاد رضاخانی

روستای سوهان طالقان

92/3/24

آسمان کوه

یک روزه

آقای مهدی فلاح

شلمزار

92/3/31

اودل

یک روزه

آقای محمدصادق جوکار

ولیان































شروعی تازه، دوباره، همراه با نیروی سرشارتر از پیش...

1 سال گذشت.
 با وجود نوپا بودن باشگاه کوهنوردی پیام، در سال جدید امید داریم با انرژی هر چه بیشتر  امسال را به گونه ای متفاوت از سال های دیگر آغاز کنیم.
****************************************
اولین جلسه باشگاه کوهنوردی پیام در تاریخ چهارشنبه 92/1/21 راس ساعت 18 در دفتر باشگاه در اداره ورزش و جوانان هشتگرد برگزار می شود. امید داریم با حضور شما در این جلسه برنامه ریزی و همفکری مفیدی در ارائه برنامه های هر چه بهتر داشته باشیم.
********

گزارش برنامه آب زندگانی 91/12/18


منطقه جغرافیایی : ساوجبلاغ- روستای هیو

امکانات : آب چشمه در طول مسیر موجود می باشد.

افراد شرکت کننده باشگاه پیام :  آقایان( محمدصادق جوکار– مهدی علیخانی- مهدی کلهر) بانوان(مهین باقری- معصومه پالیزدار – فرزانه جوکار)

افراد شرکت کننده خانه کوهنوردان نظراباد: آقایان(علیرضا یوسفیان - احمد روزبهانی-رضا روزبهانی-مصطفی روزبهانی- احمد احمدیان- یحیی مددی) وخانم فاطمه حاجی

افراد شرکت کنننده گروه کوهنوردی آسمان کوه هیو: آقایان(علی معدن کن –محسن معدن نژاد- محمد معدنی- علی معدن کن)

سرپرست برنامه:محمد صادق جوکار

گزارش و عکس : محمد صادق جوکار

طبق برنامه پیش بینی شده باشگاه به مناسبت روز درختکاری، قرار به این بود با اجرای مراسمی با حضور دوستان اداره محیط زیست و اعضاء دهداری روستای هیو، گروه کوهنوردی خانه کوهنوردان نظراباد ،گروه کوهنوردی آسمان کوه هیو وجمعی از دوست داران طبیعت در محل مناسبی که دهداری روستای هیو جهت کاشت نهال پیش بینی شده بود، چند اصله نهال کاشته شود . که با وجود بارش برفی که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه داشتیم  برنامه روز جمعه ، به صعود آب زندگانی تغییر پیدا کرد . طبق قرار در ساعت 7 روز جمعه با پیوستن به دوستان همنورد در پارکینگ ابتدای مسیر اب زندگانی باسر قدمی خانم باقری و عقب داری اقای یوسفیان  به سمت دره سیراب حرکت کردیم و بعد از 50 دقیقه پیاده روی به امامزاده موسی رسیدیم.

دراین دره با همکاری اهالی روستای هیو و شورای آن روستا برای رفاه علاقه مندان به طبیعت وکوهپیمایی امکانات مناسبی از قبیل پارکینگ، سرویس بهداشتی و در مجاورت امامزاده موسی یک حسینیه با امکانات لازم فراهم کرده اند که کوهنوردان می توانند برای استراحت از آن استفاده کنند. از ساعت 8 تا8:25  در حسینیه مجاور امامزاده همنوردان صبحانه خوردند و بعد به ادامه مسیر پرداختیم، از امامزاده چند راه پاکوب جدا می شود که سمت راست به چشمه آق چشمه منتهی میشود و بعد به قله آسمان کوه و سمت چپ به قله شاه نشین منتهی می شود و دوستانی که تمایل به دیدن چشمه آب زندگانی دارند، همانند ما میتوانند از  پاکوب میانی به مسیر خود ادامه دهند.

بعد از گذر از دره زیبا و عبور از چند شیب در ساعت9:20 به آب نمای زیبای چشمه آب زندگانی رسیدیم که مکان مناسبی برای استراحت می باشد و ما نیز در آنجا استراحت کوتاهی کرده و با صرف میوه و نوشیدن آب گوارای آن چشمه و گرفتن چند عکس یادگاری، در ساعت 10 به سمت پایین سرازیر شدیم وبا گذر از همان دره زیبا در ساعت 30: 12 به پارکینگ رسیدیم . همنوردان بعداز خداحافظی با وسایل شخصی خود به سمت شهر هشتگرد برگشتیم.

 (باتشکر از همکاری همنوردان در این برنامه)