باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه تمرین سنگنوردی در نمکسر طالقان 95/6/19

نفرات شرکت کننده : اقایان:رضا جلیوری،عرفان اسلامی،بهرام امینلو،ارسطواحمدی،محسن کاظمی،سیدمهدی حسینی، سیدعلیرضا حسینی، سید امیرعباس حسینی، مهدی آزاد فلاح، خادم، محمدرضا پالیزدار، رضا جوکار و خانم ها: الهه بیرامی، شیما طیاری، سارا پالیزدار، طاهره زارع، مونا حق نژاد، قربانی، مهسا دلشادی، یاسمین اسلامی، فرزانه جوکار،زهراجوکار.

عکس از : خانم مونا حق نژاد و آقای بهرام امینلو

مدیر فنی : سید مهدی حسینی

سرپرست: محمدصادق جوکار

طبق تقویم برنامه سه ماه باشگاه قرار به صعود قله خلنو بود که با وجود رعدوبرق در دو روز پنجشنبه و جمعه قرار بر این شد که برنامه به تمرین سنگنوردی در منطقه طالقان برگزار گردد.

بنا به قرار، دوستان ساعت 5:30 در جلو پست هشتگرد جمع شدیم وبا پنج سواری به سمت طالقان راهی شدیم ساعت 7 به ابتدای شهرک رسیدیم .

مسیر حرکت به سمت دیواره بعد از پمپ بنزین شهرک جاده ای از سمت راست به طرف روستای ورکش میرود که بعد از ده دقیقه رانندگی دیواره را می بینید که کنار جاده میباشد .پس از استقرار ماشین ها به صرف صبحانه پرداختیم.بعد از صرف صبحانه برای آمادگی بیشتر، دوستان به نرمش و گرم کردن پرداختند.

دیواره نمکسر دارای چهار مسیر رول کوبی شده. ابتدای کار کلاس آموزش و شناخت ابزار برای یاد آوری و تبادل اطلاعات  سنگنوردی و بعد به دو تیم تقسیم شدیم که تیم اول تمرین فرود با ابزار هشت و تیم دوم صعود سرطناب و قرقره بر روی دو مسیر مشغول شدیم که هرکدام از همنوردان فنی مسئولیت یک مسیر برعهده گرفتن و دوستان را در اجرای برنامه راهنمایی میکردند .

این دیواره دارای سه کارگاه می باشد که فاقد زنجیر است و از راه پاکوب به آنها امکان  دسترسی می باشد و ما این شانس را داشتیم که یکی از بانیهای این دیواره در پای دیواره زیارت کنیم .

(آقای وحید مصدری یکی از مربیان موفق در فدراسیون کوهنوردی)

در ساعت 14 همه دوستان فرود با ابزار را انجام دادند و همان کارگاه  به صورت قرقره به مسیر صعود سوم تبدیل شد . و برای صرف ناهار به زیر درختان که به دیواره نزدیک است رفتیم .

بعداز ناهار تا ساعت 16 دوستان در سه مسیر تمرین حمایت و صعود انجام دادند و با جمع کردند لوازم در ساعت 17 برنامه به پایان رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد