باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه کوه پیمایی، گل گشت به روستای وشته طالقان ، قله زرچه خانی


در تاریخ 22/8/1394 براساس برنامه باشگه کوهنوردی پیام راس ساعت 6 صبح از هشتگرد یک دستگاه مینی بوس و دو دستگاه سواری و از نظراباد یک دستگاه مینی بوس و 8 دستگاه سواری، به سمت مقصد در روستای  وشته از توابع طالقان حرکت کردند و ساعت 45/7 دقیقه صبح به محل رسیدند و با جمع شدن همه همنوردان و مهمانان و خانواده ها ، توسط سرپرست برنامه، چگونگی اجرای برنامه  اعلام شد.

کوهنوردان به دو دسته در دو مسیر مجزا تقسیم شدند. گروهی به سرپرستی شریف اله سیفی به تعداد 43 نفر جهت کوهپیمایی و گروه دوم به تعداد 42 نفر به سرپرستی خورشید خانم جهت گل گشت، راس ساعت 8 و پس از اجرای حرکات کششی و نرمش صبحگاهی  عازم شدند.

گروه اول پس از عبور از شهرک و باغات از مسیری با شیب ملایم و فضایی گسترده در هوایی بسیار خوب و دل انگیز و آفتابی در مسیر دشتی معروف به چال دشت طی مسیر کرده  و سپس به محل باستانی معروف به مرد پیر در ساعت 45/9 دقیقه رسیدند.دقایقی برای صرف صبحانه سپری شد ، دراین هنگام دو نفر از همنوردان به گروه ملحق شدند و سپس مسیر قله حرکت کردند  و راس ساعت 12 به قله کله سر به ارتفاع 2550 متر که به زبان محلی می باشد رسیدندو به دلیلی نزدیکی به چشمه زرچه خانی به طرف چشمه رفته و مدت نیم ساعت استراحت کرده و برای بازگشت به محل اطراق عازم شدند و از راهی دیگر طی مسیر کردند.

گروه دوم  نیز به سمت امام زاده یوسف حرکت کردند و پس از کوهپیمایی و حرکت در مسیر ساعت 45/10 دقیقه به امام زاده رسیدند و بعد از صرف صبحانه و استراحت ساعت 11/40 حرکت و ساعت 13 به محل اطراق رسیدند.

4 نفر از همنوردان باشگاه پیام نیز ،از مسیر روستای ولیان و صعود به قله گزنه یورد ، به سمت وشته امده بودند  به گروه ملحق شدند و به باغی که پیش بینی شده بود رسیدند.

پس از اینکه همه مهمانان و کوهنوردان به باغ رسیدند  توسط سرپرست برنامه ، نهار آبگوشت از مهمانان پذیرایی شد و پس از صرف نهار و چای راس ساعت 30/15 دوستان به سمت هشتگرد و نظراباد حرکت کردند.

در خاتمه ، از کلیه مهمانان ،پیش کسوتان، همنوردان و خانواده هایشان که دعوت ما را پذیرفتند و در جمعی که متعلق به خودشان بود حضور یافتند سپاسگذارم.

تعداد شرکت کننده در برنامه 85 نفر

سرپرست برنامه و گزارش: شریف الله سیفی

مسئول فنی : ارسطو اقا احمدی

سرقدم: محمد جعفر سیفی

عقب دار: رحیم رحیمی

محیط زیست : حسین اکبری

امداد و نجات : احمد زاده

عکاس : مرتض رکوتا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد